Baterijas nomaiņas programma

Pie mums, Apple autorizētajā servisā, ir iespējams veikt iPhone baterijas nomaiņu.
Iekārtām, kurām garantijas nosacījumi ir spēkā, šis pakalpojums tiek veikts bezmaksas. Citos gadījumos baterijas nomaiņa izmaksā 30 Eur.

Lasīt vairāk >

Noskaidrojiet sava servisa pasūtījuma remonta statusu

Ievadiet iekārtas seriālo numuru, lai noskaidrotu servisa statusu

Servisa pasūtījuma numurs - Identifikātors, kurš tiek piešķirts servisa pasūtijam, tā izveidošanas brīdī (piemēram. LV-XXXX)

Seriālais numurs - Iekārtas seriālais numurs atrodams uz iekārtas un/vai tās orģinālā iepakojuma un pirkuma dokumentiem (ja seriālā numura pirmais simbols ticis reģistrēts kā 'S' , tad tas nav jāņem vērā).

IMEI - Mobilā tālruņa unikālais identifikātors.


Jauns - Servisa pasūtījums ticis pieņemts un tiek nogādāts uz autorizētu Apple servisu

Nogādāts uz servisa centru – Servisa pasūtījums ticis pieņemts Apple autorizētajā servisā

Nosūtīts uz Apple servisa centru – Servisa pasūtījums ticis nogādāts ražotājam turpmākai diagnostika un remontam

Pieņemts servisa centrā – Pasūtījums ticis pieņemts servisa centrā un ir gatavs diagnostikai

Diagnostika – Tiek veikta iekārtas pilna diagnostika, lai konstatētu problēmas un to celoņus

Gaida remontam nepieciešamās rezerves daļas – Veikts pieprasījums pēc rezerves daļām, lai veiktu iekārtas remontu

Nepieciešams klienta apstiprinājums – Pasūtījums gaida cenu piedāvājuma apstiprinājumu no klienta puses vai nepieciešamos dokumentus remonta uzsākšanai

Remonta darbi paveikti – Veikts iekārtas remonts, tiek veikti noslēdzošie diagnostiskie testi un funkcinālā pārbaude

Gatavs saņemšanai – Iekārtas remonts pilnībā pabeigts un ir gatavs saņemšanai

Pirms došanās uz servisu

Pirms nodot iekārtu servisā būtu nepieciešams apsvērt nepieciešamību par iekārtas datu rezerves kopijas izveidi. 
Ja iekārtai nav izdevies veikt rezerves datu kopiju, tad, iespēju robežās, mēs varēsim palīdzēt - skatīt cenrādi.
Iekārtai nepieciešams atslēgt Find My iPhone funkciju

Lasīt vairāk >

Kā mūs atrast?

iSTYLE veikalus var atrast Rīgā - tirdzniecības parkā "Alfa" un tirdzniecības centrā "Riga Plaza".
Mūsu servisa centrs atrodas tirdzniecības parkā "Alfa". Ar prieku palīdzēsim risināt radušās problēmas.
No praktiskiem ieteikumiem un risinājumiem līdz problēmas risināšanai sadarbībā ar servisa centru.
Serviss strādā darba dienās, laikā no 10:00-18:00. Ar servisu var sazināties zvanot pa tālruni +371 23078959 vai rakstot uz service@istyle.lv

Kontakti >

Servisa atrašanās vietas

Vispārēja garantija

Lietošanas nosacījumi un tiesības.

iSTYLE Latvia garantē ka pārdošanas brīdī produkts ir bez defektiem un nodrošina tam 24 mēnešu kvalitātes garantiju.


iSTYLE Latvia nenodrošina kvalitātes garantiju pārdodot jau lietotu produktu neskarot patērētāja tiesības.

Iekārtas izplatītājam ir tiešas saaistības ar klientu par radušos rūpniecisko defektu likvidēšanu garantijas laikā. Remonta veikšanai iekārta var tikt nodota trešai personai (autorizētam servisa centram) . Piesakot tiesības uz garantijas servisu, iekārtu nepieciešams nodot servisā ar pirkuma dokumentiem, kuros jābūt uzrādītam iekārtas pirkuma datumam un iekārtas aprakstam vai identifikātoram.

Ja klients uzskata, ka iekārta neatbilst pārdošanas nosacījumiem vai pēc remonta defekts nav novērsts, tad klients var pieprasīt izskatīt problēmu atbilstoši Latvijas patērētāju tiesību likumam, Apple viena gada ierobežotai garantijai vai AppleProtection plan (atkarīgs no tā, kurš piemērojams)

Vairāk informācijas:https://www.apple.com/legal/warranty/products/mac-latvian.html

Patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāju likums: https://likumi.lv/doc.php?id=275063

Kas ir Apple ierobežotā garantija?

Apple viena gada ierobežotā garantija ir ražotāja noteiktā garantija. Ražotaja noteiktā garantija nosaka papildus garantijas nosacījumus un paterētāja tiesības, kuri nav iekļauti patērētāju tiesībās, tos papildinot, taču neierobežojot tiesības, kas attiecas uz neatbilstošā stavoklī esošām iekārtām.

Klients var izvēlēties vai kvalificēties zem ražotāja noteiktās garantijas vai atsaucoties uz patērētāju tiesībām.

Svarīgi: Apple viena gada ierobežotās garantijas nosacījumi neattiecas uz garantijas pieprasījumiem, kas veikti atsaucoties uz patērētāju tiesībām.

Lasīt vairāk: https://www.apple.com/legal/warranty/products/mac-latvian.html

Biežāk uzdotie jautājumi

Ko vajadzētu pārbaudīt pirms nogādāt iekārtu servisā, garantijas remonta veikšanai?

Pirkuma pavadzīme tiek pievienota katrai iekārtai, dažādām precēm var tikt piešķirts atsevišķs garantijas talons. Ja iekārtai nav piešķirts garantijas talons, tad kā pirkuma apliecinājums tiek uzskatīta pavadzīme, kura sevī ietver juridiski nepieciešamo informāciju garantijas nosacījumu izpildei - pirkuma datumu, iekārtas aprakstu, seriālo numuru, cenu, iegādāto iekārtu skaitu.

Vai garantija tiek piešķirta uz diviem gadiem?

Garantijas laiks iekārtām tiek skaitīts no pirkuma iegādes brīža uz laiku, kas tiek atrunāts pirkuma brīdī.

Esmu dzirdējis, ka remonta laikā mainītais telefons ir rūpnieciski atjaunots un iepriekš ticis lietots. Vai tas tā tiešām ir?

Serviss veic iekārtas defektu novēršanu, atbilstoši ražotāja noteiktai procedūrai, izmantojot kvalitatīvas , ražotāja piegādātas rezerves daļas.

Kad iepriekš apmeklēju Apple Store, mans iPhone tika nekavējoties nominīts . Kādēļ tas tā nav pie jums?

Mēs cenšamies nodrošināt iespējami ērtāko servisu, ko piedāvā iekārtas ražotājs un tirgus iespējas. Tādēļ būsim priecīgi jums piedāvāt nomas telefonu uz laiku līdz problēmas novēršanai par simbolisku samaksu.

Ko darīt, ja mobilais tālrunis ātri izlādējas un stipri pārkarst?

Jūs iekārtu varat nomainīt pret citu, nevainojami strādājošu ierīci. Šo pakalpojumu sauc apmaiņas programma - par samazinātu samaksu, tiek veikta ierīces nomaiņa.

Dokumenti lejuplādei

Vispārējie servisa nosacījumi

Vispārējie servisa nosacījumi